1396-11-26 17:19
972
0
50561
با همکاری بنیاد شهید گلستان و مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور؛

یادواره شهدای اهل سنت شمال کشور در گلستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به برگزاری دومین یادواره شهدای اهل سنت شمال کشور در گنبدکاووس، گفت: هر سال ۶۰۰ یادواره شهدا در استان گلستان با کارکرد آموزشی، اخلاقی، اجتماعی و غیره برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، محمدعلی طالع‌زاری، ظهر امروز در جلسه هماهنگی دومین یادواره شهدای اهل سنت شمال کشور در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدا، تبیین اذهان عمومی، از خودگذشتگی و ایثار شهدا و ارتباط بین نسل ها است.

وی افزود: در همه یادواره شهدا سعی کردیم تا همه کارکردهای آموزشی، اخلاقی و اجتماعی را محقق کنیم و این همایش دومین همایش یادواره شهدا اهل سنت است.

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان تصریح کرد: پوستر این یادواره شهدا، امروز رونمایی خواهد شد و به همه سایت‌ها و کانال‌ها برای اطلاع رسانی ارسال می‌شود.

طالع زاری گفت: دومین یادواره شهدای اهل سنت شمال کشور، هفته نخست اسفندماه در شهرستان گنبدکاووس با سخنرانی مقامات کشوری، استاندار و نماینده ولی فقیه استان گلستان برگزار خواهد شد.

عبدالقدیر کریمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: شهرستان گنبدکاووس تجربه  برگزاری یادواره شهدا و کنگره را در چند مرحله داشته است و این برنامه‌ها به نحو احسن در شهرستان برگزار شده است.

وی افزود: یادواره شهدای اهل سنت قابلیت خوبی برای وفاق و همدلی و صمیمت بیشتر بین مردم استان به ویژه مردم گنبدکاووس خواهد بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: از همه ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری باشکوه و با عظمت این یادواره شهدا استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.